freepay, Freepay, freepay.ir, فری پی, درگاه پرداخت
فال, فال های وتار, فال وتار, faal, fal, wtaar, faal wtaar

به گزارش "دی اسپورت"، دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و گسترش فولاد تبریز در حالی که قرار بود از ساعاتی پیش برگزار شود، به دلیل عدم حضور نماینده ماهشهر در امیدیه برگزار نشد و البته به دلیل غیبت نماینده خوزستان داور سوت پایان مسابقه را به صدا درآورده و گسترش فولاد به دور بعد صعود کرد.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با فارس، در این باره گفت:‌ به اعتقاد من فدراسیون باید با این موضوع برخورد جدی کند زیرا حدود 50 میلیون تومان برای سفر به امیدیه هزینه کرده‌ایم.

وی افزود: ما در ابتدا از تبریز با هواپیما به تهران رفتیم و سپس با پرواز از تهران به اهواز آمدیم و ساعت 11 صبح امروز نزدیک به 2 ساعت و 10 دقیقه با اتوبوس در راه اهواز به امیدیه بودیم.

کمالوند تأکید کرد: مگر ما تصمیم گرفته بودیم که بازی در امیدیه برگزار شود که تیم حریف حاضر نشد؟ فدراسیون خودش 2 بار کارشناس فرستاد و بعد از بررسی جوانب تشخیص داد بازی در امیدیه برگزار شود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فوتبال تبریز در ادامه گفت‌وگو با فارس، گفت: ما امروز لباس پوشیدیم و تیم‌مان برای قبل از بازی گرم کرد، ولی حریف نیامد و در نهایت داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما خواسته بودید بازی در اهواز برگزار شود، گفت: ما نخواسته بودیم، فدراسیون رسماً در مراسم قرعه‌کشی اعلام کرد اگر یک شهر زمین مناسب برای میزبانی نداشته باشد و البته استادیوم امکانات لازم را در اختیار نداشته باشد، بازی در مرکز استان برگزار خواهد شد. ما تصور می‌کردیم بازی در اهواز باشد، ولی وقتی فدراسیون اعلام کرد بازی به احترام مردم ماهشهر در امیدیه برگزار می‌شود ما تمکین کردیم.

کمالوند در پایان اعلام کرد: در حال حاضر در راه بازگشت به اهواز هستیم و ساعت 9 شب به تبریز بازخواهیم گشت. از فردا تمریناتمان را برای بازی با استقلال پیگیری خواهیم کرد.

منبع : دی اسپورت ارسال به :
انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۳۵:۴۶ دیده شده : ۵بار نویسنده : admin

سفر به چزابه سفر به چزابه+موسیقی سفر به چزابه دانلود سفر به چزابه دانلود موسیقی داستان سفر به چزابه سریال سفر به چزابه فيلم سفر به چزابه کارگردان سفر به چزابه دانلود فیلم سفر به چزابه آهنگ فیلم سفر به چزابه سفر به ارمنستان سفر به ارمنستان با ماشین شخصی سفر به ارمنستان زمینی سفر به ارمنستان با اتوبوس سفر به ارمنستان با قطار سفر به ارمنستان بدون ویزا سفر به ارمنستان با هواپیما سفر به ارمنستان با خودروی شخصی سفر به ارمنستان با ماشین سفر به ارمنستان در زمستان سفر به انتهای شب سفر به انتهای شب سلین Pdf سفر به انتهای شب ترجمه سفر به انتهای شب دانلود سفر به انتهای شب کتاب سفر به انتهای شب خرید رمان سفر به انتهای شب نقد سفر به انتهای شب وبلاگ سفر به انتهای شب جملات سفر به انتهای شب سفر به گرجستان سفر به گرجستان با قطار سفر به گرجستان با اتوبوس سفر به گرجستان با خودروی شخصی سفر به گرجستان از ارمنستان سفر به گرجستان ویزا میخواهد سفر به گرجستان با ماشین شخصی سفر به گرجستان از طریق ارمنستان سفر به گرجستان با خودرو شخصی سفر به گرجستان هوایی سفر به ماه سفر به ماه،بزرگترين دروغ قرن بيستم سفر به ماه دروغ بزرگ سفر به ماه دروغ یا واقعیت سفر به ماه راست یا دروغ سفر به ماه بزرگترین دروغ تاریخ سفر به ماه دروغ است سفر به ماه ژرژ ملیس سفر به ماه ویکی سفر به ماه دروغ بود سفر به دیگر سو سفر به دیگر سو دانلود سفر به دیگر سو Pdf سفر به دیگر سو کاستاندا سفر به دیگر سو ناظری سفر به ديگر سو كارلوس كاستاندا سفر به دیگر سو رضا عاشوری سفر به دیگر سو کتاب سفر به دیگر سو ناظری دانلود سفر به سوی دیگر سفر به دبی سفر به دبی بدون تور سفر به دبی نی نی سایت سفر به دبی با کشتی سفر به دبی در ماه رمضان سفر به دبی در تابستان سفر به دبی در ماه محرم سفر به دبی با تور سفر به دبی از راه دریا سفر به دبی با ماشین شخصی سفر به عمان سفر به عمان بدون ویزا هزینه سفر به عمان شرایط سفر به عمان خاطرات سفر به عمان سفر به کشور عمان راهنمای سفر به عمان تور سفر به عمان راهنماي سفر به عمان نحوه سفر به عمان سفر به آمریکا سفر به آمریکا بدون ویزا سفر به آمریکای جنوبی سفر به آمریکا از ایران سفر به آمریکا از کانادا بیمه سفر به آمریکا سفر آمریکا به ماه سفر آمریکایی به ایران سفر به آمريکا سفر به امریکا با دعوت نامه سفر به وان سفر به وان ترکیه سفر به وان با خودرو شخصی سفر به وان با قطار سفر به وان از مرز رازی سفر به وان تركيه سفر به وان ترکیه با قطار سفر به وان ترکیه با ماشین شخصی سفر به وان از تبریز سفر به وان با اتوبوس کردیم توش کردم توش کردم توش جیغ زد كردم توش کردم توش خون اومد کردم توش به زور شوخی کردیم شوخی کردیم دانلود دانلود سریال شوخی کردیم لختش کردیم باهم لختش کردیم دوتایی لختش کردیم کمالوند: برای سفر به امیدیه ۵۰ میلیون هزینه کردیم